Pages

Saturday, November 27, 2010

Air Hitam

Opss..i did it again...sebulan x hapdet ini blog..material ada, cuma kurang rajin nak upload..btw,aku siap cket laporan untuk hari ini..

8 November 2010 - Aku ke pekan Air Hitam, Batu Pahat dengan mak & adik aku..mission - carik barang hantaran tunang..=)

So, pekan ni ada macam2..sesuai la untuk carik barang2 kahwin ni..buat guy mcm aku yg simple xmo pk kalut2 pasal hantaran, sinila lokasi terbaik berbuat demikian.tp bukan takat tu je..macam2 lagik yang ada kat pekan air hitam ni..


kahwin?tunang?yaa..mari-mari cik adik..



local made craft..
lagi gambar
angsa pon ada jual kat sini..angsa jinak dan xblei berkata2..
haa..buah-buahan,sayuran pon ada..mmg cara..terbaek dari ladang..
local fruits..colorful =)
ni kedai bunga n hantaran kawen..aku upah sorg pekerja kat sini gubah hantaran aku..murah beb..hanya bayar harga barang je..xde charge workmanship...highly recommended..
ni pon sama..


haa..yg ni spesel..korg masih ingat ini air botol?masih dijual di sini..old skool...=)


ni la hasilnya pencarian di hari tersebut..


opss..ni bukan utk dijual..ni adik aku..hehe..

No comments:

Post a Comment